منشور حقوق پرسنل
1- پرسنل حق دارند از كليه بخشنامه ها و دستورالعمل هاي مرتبط به نحو مقتضي مطلع گردند.
2- پرسنل حق دارند در ارتباط با مشكلات و تنگناهاي حوزه كاري از مسئولين ذي ربط پاسخ مناسب دريافت دارند.
3- پرسنل حق دارند نيازهاي رفاهي خود را مطابق با دستورالعمل هاي ابلاغي مطالبه نمايند.
4- پرسنل حق دارند به منظور ارائه خدمات بهينه به مشتريان لوازم و تجهيزات ايمني فردي مورد نياز را با كيفيت مناسب در اختيار داشته باشند.
5- پرسنل حق دارند از بازرسين دانشگاه و ديگر ادارات ذي صلاح كارت شناسايي و معرفي نامه معتبر طلب نمايند.
6- پرسنل حق دارند كليه تمهيدات لازم را به منظور جلوگيري از ابتلا به بيماريهاي مسرس و خطرناك در اختيار داشته باشند.
7- پرسنل حق دارند از فضاي منسب و امنيت جاني و رواني هنگام ارائه خدمات به مشتريان برخوردار باشند.
8- پرسنل حق دارندبهترين راه تشخيصي و درماني را با رضايت بيمار ، ولي و يا نماينده قانوني وي زير نظر پزشك مسئول انتخاب و ارائه نمايند.
9- پرسنل حق دارند در جهت ارائه خدمات مطلوب از آخرين اطلاعات علمي مرتبط با رشته شغلي خود از هر طريق ممكن آگاهي يابند.
10-پرسنل حق دارند اسرار بيماران را فقط در صورت درخواست مراجع ذي صلاح و قانوني ارائه نمايند.
11- پرسنل حق دارند از امكانات مطلوب جهت انجام فرايض ديني برخوردار گردند.